Lång kö

Ringde upp kliniken strax efter telefontiden öppnat, men hamnade i mastodontkö. 55 minuter senare satt jag irriterad och sur över att få vänta så länge så jag la på. Dem vet med sig att trycket kan vara stort på telefon men ändå ska de envisas att ha enkelt kösystem istället för återuppringning. Får ta och försöka senare idag och hoppas det inte är lika lång väntetid då med.

Vad jag har för sjukdom? Jag lider av en kronisk inflammation i urinblåsan, har kronisk värk och mycket trängningar överlag. Min blåsa krymper i takt med hur blåsan såras och ärras av inflammationen. Så sprang jag inte ofta på toaletten förut så gör jag det nu ;-) Men de sägs ju vara intensivt i början när hormonerna ökar kraftigt, så hoppas det lugnar ner sig framöver. Annars har vi problem! Ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0