Mer ting

Här var det ju röj, både med nya inlägg och kommentarer. Folk läser gärna, men sen är det väldigt fattigt med feedback. Känns ju så inspirerande att dela med sig då :-(

Maken är hemma igen och det är så skönt! Jag sitter här och är yrslig, det ger mig illamående så just nu är det inte lattjo. Absolut inte inatt med toalettbesöken då vi inte har toalett på övervåningen ännu, så att trippa ner i mörkret var allt annat än roligt.

Blir mer och mer konfys över att tjejer som plussat efter mig på samma klinik får tidigare eller jämlika datum för vul. Varför? Det skiljer sig över 1-1½ vecka mellan oss dessutom så det känns faktiskt aningens orättvist att dem inte behöver vänta lika länge som oss.

Gnäll gnäll.. men ibland är det också behövligt.

Kommentarer
Postat av: carlan

De är bra att gnälla av sig. Förstår att du känner som du gör. För varje dag för dig kan jag tänka mig är som en vecka lång.



Något positivt du får tänka på är att du kommer att se mycket mera på ditt vul. Inte bara en liten prick. För varje dag som känns som en vecka utvecklas embryot jätte mycket.



Och gravid kommer du att vara ett bra tag fram över. :)



Grattis igen "tjockis"!!!

2010-05-13 @ 13:17:18
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Tonci

Du får absolut gnälla, det behöver man ibland.

Jag tycker också att det kan vara väldigt olika med ul tider, man förstår inte varför. Men jag håller med carlan att så ska du kunna få se mer av din bebis!

kram

2010-05-13 @ 13:52:48
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ja då var det mycket i huvve :P men en del i taget, sa dom, får väl lita på dom då!



Vad orättvist, men tur du har bloggen som du kan gnälla av dig i.. ;)

2010-05-13 @ 20:52:23
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: J

Det e skönt och få gnälla ibland ;)



E ny följare av din blogg :)

2010-05-14 @ 11:00:29
URL: http://johawes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0