Testar igen

Många tips här, tack! Ska allt börja beta av alltihopa när det slår till igen. Blev så tagen på sängen, det bara sa pang så satt man där med frukosten som åkte hiss. Det gav med sig något efter några timmar men gick hela dagen med dovt illamående. Sånt kan jag ta ;-) Men jag brukar inte ha sådan tur så det är väl kortvarigt!

Så nu testar jag äta frukost igen, lite långsammare. Det dova illamåendet ligger där redan dock.

Går så sakta, jag vill nå första lilla målet vi har - klinikens TD 7/5. Tyvärr får jag uppleva det själv då maken reser bort på Torsdag och är inte hemma förrän in i nästa vecka därpå. Undrar om man får tiden för vul då? Eller är det senare månne? För det blir nästa delmål att komma till helskinnad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Köp hem lite isglass jag levde på det när mitt illamående var som värst.

Sen åt jag mest potatis och andra saker med mycket stärkelse i, de är också bra för magen, även jordgubbskräm med kall mjölk är ett hett tips.



Finns massa saker men det mesta är individuellt som jag måste äta flingor med mjölk till frukost nu när mitt illamående är på väg att bättra sig, utan min skål på morgonen blir inte dagen bra.

2010-05-04 @ 09:59:03
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Sara

VUL brukar vara i vecka 7-8, så om tre veckpor ungefär borde du få tid..



Spännande spännande, håller tummarna för att allt ska gå fortsatt bra såklart!

Kram

2010-05-04 @ 11:26:49
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0