Pust pust

Har idag städat ur mammas lägenhet tillsammans med storasyster min, vi var alla tre systrar för ett x antal veckor sedan där med o städade och kom halvvägs. Och nu är det knappa månaden ut innan lägenheten ska vara tom o städad så det var bäst o göra sista slaget för det. En annan skurade o gnuggade, blev stel och jävlig. Står/sitter/ligger man för länge blir man helt paj. Fick ta en ordentlig paus på golvet lutandes mot väggen i den tomma lägenheten.

Nu är nycklarna inlämnade iallafall och förrådet tömt, alla grejer är instuvade i mammas nya lya.  Så då är man så lagomt död, som jag sprungit i trappor idag, och foglossningen är åt helskotta förstås. Känns som blygdbenet ska slitas itu snart.

Ska bli lite mat sedan blir det nog sängen för resten av kvällen, ja först ska jag få upp veckans magbild också då.

Kommentarer
Postat av: Nina

haha okej. Pampers var det..då förstår jag varöfr det inte har gått så bra för mig:) Tack för hjälpen!

2010-11-14 @ 17:10:08
URL: http://ninairmeli.blogg.se/
Postat av: jennie

Men vart bor din mamma någonstans nu?

2010-11-14 @ 20:01:20
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0