Vagnen hemma

Efter barnmorskan och ett annat ärende så åkte vi raka vägen till posten för att hämta ut vagnen. Sedan försökte vi oss på att gå runt på köpcentrumet o jaga julklappar men vi hittade typ... ingenting! Hem och maken kastade sig nästan över kartongen på en gång ;-) Han monterade ihop vagnen smidigt själv utan bruksanvisning. Bra att ha en logisk o enkel vagn! Nöjda o belåtna rullade vi den fram o tillbaka.

Ställde ner den i källaren så länge, just nu finns ju ingen plats alls - sedan så har vi katten som förmodligen skulle inta den som första säng.

Efter en dag med (för mig) mycket promenerande så fick jag så jag teg på kvällen, ack vad sammandragningar o förvärkar jag fick!

Idag har jag öppen kran mellan benen känns det som, aldrig varit med om vattnigare flytningar! Satte på mig rejält trosskydd så får vi väl lukta oss fram om inte annat. Men tror bara det är flytningar iallafall. Man blir bara så förvånad över hur mycket det kommer på en gång och så ofta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att ha fått montera upp vagnen, har du nån bild på den?



Jag hade också ganska vattniga flytningar, ganska vanligt tror jag.

2010-11-30 @ 10:58:11
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Livets underverk

Dom där flytningarna är lagom roliga. Jag är också förundrad över hur mycket och ofta det egentligen kan komma. Men det ska väl vara så, antar jag. :-)

2010-11-30 @ 16:53:34
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com
Postat av: Camilla

Visst är det mysigt med sådana flytningar, det känns som om man antingen kissar på sig eller om vattnet är på väg att gå. :p



Vad skönt att ha vagnen hemma, du får väl smyga ner i källaren och rulla den fram och tillbaka över golvet ;)

2010-11-30 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0