Myser

Det är faktiskt rätt mysigt när lillkillen sparkas o buffas där inne, det har ändrats sovvanor och när på dygnet han är som mest aktiv - i början var jag orolig då jag inte känt av honom på ett tag men det fick jag tillbaka med råge då det var party konstant på kvällskvisten.
Och numer vaknar han till när jag går på mina toabesök nattetid, lagom till jag lagt mig åter igen så kommer någon liten buff och så blir det lugnt igen. Så nu får jag faktiskt sova hyffsat utan att han bökar o stökar och håller mig vaken - eller är det jag som vant mig?

Har märkt att jag knappt känner av de svagare sparkarna/böket numer utan jag måste lägga handen på stället för att kontrollera om det är lillkillen som busar.

Sparkarna når högre o högre upp- revbenen snuddas och det sparkas ända ut i sidorna av magen. Anar att livmodern håller på och rätar upp sig för får enstaka sparkar mot vänster sida numer också. Innan har det varit i mitten och höger sida som varit utsatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det underbart :)



Vår Liten har kommit på att det är skitball att böka runt som värst när jag ska sova, annars är det alltid populärt när jag sätter mig i soffan och tar det lugnt ;)



Tycker det är skoj att märka förändringar med buffarna, nu flyttar sig ju ofta hela magen åt något håll.

2010-10-21 @ 18:41:19
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: MDB

Vad härligt! Tycker också att jag liksom "vant mig" nu, och jag reagerar mer om det kommer starkare sparkar. Roligt att du har sparkar åt höger sida, här är den vänster sida som är utsatt.

2010-10-21 @ 21:16:49
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0