Full rulle

Det har varit (och är väl fortfarande?) mycket nu på sistone, mycket kring mamma. På några knappa dagar har jag o min syster anordnat flytt till ny lägenhet, dvs jagat lägenhet, ringt massor för att få allt o klaffa, packat, packat mer och få hela flytten att flyta med flyttgubbar, sedan packa upp och få mamma i ordning i sitt nya hem. Inte så bara. Det tar tid, kraft, energi.

Försökt tagit det i min takt utan att ånga på i vanlig ordning. Visst har man haft sammandragningar, men det har man även haft de dagar man jobbat med och då har jag stillasittande jobb. Får se vad barnmorskan säger om det när jag ska dit på Fredag morgon.

Är för det mesta trött, men järnvärdet är bra ännu. Är väl för allt runt omkring.

Lite kortfattat iallafall, nu börjar även lillkillen vakna till liv där inne också. Brukar vara mycket aktiv om kvällarna när jag börjar varva ner.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att det löser sig med din mamma, slitsamt på många sätt.



Visst är det underbart när det blir mer stök i magen :) ska till bm imorgon, får se vad hon säger om allt då

2010-09-27 @ 20:20:51
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag igen ;)



Du har fått en award av mig, ska skriva mer om varför imorgon :)

2010-09-27 @ 21:02:50
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: MDB

Hoppas att det blir bra för din mamma i nya lägenheten. Skönt att du försökt att ta det lugnt, hoppas att ni får bukt med sammandragningarna.

2010-09-27 @ 21:24:04
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad mysigt att lillkillen laddar dig med energi på kvällarna. Bara sitta i soffan och mysa <3

2010-09-28 @ 08:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0