Lilla hjärtat!

Åh mammahjärtat blöder när man ser hur dålig han är i den höga febern, om man ändå kunde ta över det istället. Var tvungen att åka på ett möte och kom inte hem förräns nästan fyra timmar senare. Skrutten var fortfarande vaken och jättevarm. Dock hade han fått alvdeon och med mig hem hade jag mer alvedon och även ipren som jag tänkte kombinera emellan. Får ge han en dos om han vaknar senare. Dåligt med vätska får han i sig med, pruppen!

Hoppas han får i sig nästa vällingflaska iallafall, det gör ont i munnen nu. Dumma tänder och stöka så :-(

Såklart jätteledsen då det var vällingtajm när jag kom hem, han grät och grät - ville inte ha. Tog honom på stört, kan inte med o se på bara. Han lugnade ner sig rätt fort och även jag försökte ge välling men icke, gråt på en gång. Så det blev sängen där han yrar. Hoppas han får sova lite mer sammanhängande, han har sovit kortisar hela dagen.

Älskade unge, det gör så ont i mig! Måtte han vara piggare imorgon. Men det är väl föga troligt? Han var iallafall relativt pigg fram till 14-taget, sedan mer och mer påverkad. Lite sömn gör ju susen, men vi får se om han får sova ordentligt nu då.

Kommentarer
Postat av: Tina

Mosters gobit då!! Hoppas natten inte blir alltför jobbig.

2011-08-29 @ 21:27:13
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: Emma

Nämen skrutten då =( Vad jobbigt. Hoppas febern går ner.

2011-08-30 @ 09:53:35
URL: http://emmasbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0