HELG!

Magen verkar vilja stöka efter varje måltid, även ibland under måltiderna för lilleman. Blir så frustrerad :-( Inatt var det si och så, mot de tidiga morgontimmarna blev det riktigt struligt - han skrek och gnällde om vart annat. Inte ens att ligga på min mage dög. La honom brevid mig på mage, då bökade han lite och sen kom det upp en seg kräkning - har märkt att det kommer emellanåt och då är han riktigt besvärad innan. Men så här mycket har det aldrig kommit tidigare. Efter det somnade han om iallafall, men då var det ju dags för en annan att kliva upp o fixa iordning sig.

Hann mata lillskrutt en till vända precis innan jag åkte, sen när jag kom hem igen var det drygt en timme tills nästa måltid. Möttes av en ledsen skrutt idag igen, magen såklart!

Fick komma till mig och blev på lite bättre humör, tror allt han är lite mammis! Han smilade till sig igen ett par gånger, verkligen sökte min blick och fyrade av ett glatt leende. Skruttis! Får se när man hinner föreviga det på bild då? Lilla herren är ju inte så lättcharmad precis - men nu gjorde jag ingenting utan bara kollade ner på honom när jag hade han i famnen. Kanske en annan försöker för mycket, stackarn blir förvirrad av en hyperglad mamma ;-)

Snart klingar väl min bedövning i munnen av, blir ju en lattjo helg! Eller så inte? Hoppas man inte har alltför ont bara. Får se vad vi sysselsätter oss med, rätt skönt att inte ha något uppbokat nu när man inte är tiptop.

Vad hittar ni på för skoj då?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänkte ju komma å hälsa på er.... =))



Ringde nyss men inget svar...men du kanske inte kan prata riktigt än... ;D



Ringer dig senare....



Kram på er...å ses vi inte så önskar jag er alla en underbar helg....



KRAM igen....

2011-02-04 @ 15:28:06
Postat av: Nathers

Ja.. Grabbarna här hemma lurar i mig att det är torsdag idag. Så jag får väl tacka dig för att du skrev att det var fredag. ;) Känner mig lite snuvad på en hel dag dock.

Det händer inte mycket här, vi ska måla och spela tv-spel, laga mat och se på filmer. Ladda upp inför måndag, då börjar nya kurser för både mig och M! :)

Ha en mysig helg! Kraam!

2011-02-04 @ 17:00:03
Postat av: Tina

Har paket till dig eller ja rättare sagt till Mileon från arbetskamraterna våra. :-)

2011-02-04 @ 20:13:09
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi tog en vända till Borlänge och köpte jeans =)

Hoppas ni får en fin helg och att din trut piggar på sig, och den lilla magen så klart! =)

Här kommer länken till min bilddagbok:

http://daydreamer.bilddagboken.se

lösen; hejsan

2011-02-05 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0