Provtagning

Natten vart allt annat än bra, glömde nog o säga till lillskiten att sova fint inatt med ;-) Han vaknade stup i kvarten, han somnade ifrån amningen och vaknade skitsur, sedan var klockan nästa att vi skulle kliva upp för vi hade en tid o passa - då slocknar han och jag får sova 40 minuter! Smög upp o gjorde mig iordnning, fick upp lillskiten o gjorde han klar.

Men det blir ju desto bökigare, för nu är vi utan vatten igen och inte en droppe hade vi tappat upp - ville inte direkt plinga på hos grannarna igår kväll när pumpen la av.. igen! Var lite sent då, och sedan åker de hemifrån kl. 7..

Tacka vet jag våtservetter!

Vi åker till sjukhuset för provtagning, de tar tre rör som ska till labbet. Mileon är kinkig och känner även av nålen de sticker han med i huvudet, han får ju "godis" men blodet droppar så sakta så det blir o dra ut nappen o få "igång" han. Lillkillen!

När vi kommit hem är han fortfarande trött, men varje gång han varit på väg o somna så har det brakat till ordentligt i blöjan så man fått bökat med honom på skötbordet. Han har värsta bajspartyt idag!

Köpte bara nya Sempersdroppar o lät bli Minifomet, får se hur det blir här framöver med lilla magen.

Än har han inte somnat, han ligger i min famn och kämpar emot för John Blund här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet att många bebisar från Minifom, men funkar det verkligen? Jag fick det själv under anorexin och jag tyckte det var ett rent helvete. Magen blev ju bara värre =/

2011-02-02 @ 22:00:09
Postat av: Camilla

Hoppas att vattnet är tillbaka nu, man känner sig lagom handikappad när vattnet inte fungerar. Det är då det är borta som man upptäcker hur mycket man använder det.



Uuuhh för provtagning :( Gör ont i mig när jag läser om det men det är för hans bästa.. I de situationer så avskyr man att vara förälder...

2011-02-03 @ 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0