El?

Idag kommer elektrikern! För att titta. Så om vi får någon el kopplat får vi se helt enkelt? Hah! Det jag målar? Jag har hakat av Mileons dörr för att måla den. Ska göra likadant med vår sovrumsdörr. Får se om man tycker det är okej eller inte sen? Nåja, nya dörrar blir det framöver ändå så det är något som får hänga med ett tag till - en liten uppfräschning skadar icke!

Och jag skriver ju verkligen konstigt, just det här med föräldrapenningen så hade jag igår planerat fram till Mileons ettårsdag, det lät nästan som mina dagar var slut efter det - vilket dem inte är på långa vägar. Mycket skönt, här har det snålats just för att vi ska kunna vara hemma till nästa sommar minst, och ändå ha många dagar över. Men jag hade planerat så bra, och begärt ut dagar fram till M's födelsedag. Så skulle jag helt plötsligt klämma in semesterdagarna på det. Nej då ville jag göra om och göra rätt. Så ringde in idag till FK och makulerade min första begäran.

Varmt idag! Gjort ärenden med lilleman, mycket bilande och det är ingen höjdare tycker han - bilen blir ju så varm fort när man springer ut och in på alla ställen. Men skönt när väl bilen blivit sådär sval igen. Sedan har vi packat vidare här hemma, idag har jag tagit M's kläder. Allt ligger huller om buller i ikea-påsar just nu, har inte haft tid o hämtat upp väskorna. Förberett för grillning ikväll, blir väldans trevligt det :-) Jag är hungrig, kom på mig själv att jag inte ätit någon lunch idag. Suck, blir lätt att jag blir bortglömd när man har mycket o göra. Ska göra någon macka o ta någon yoghurt till så har jag lite energi till målandet också ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja visst är det tråkigt, hade varit så roligt att träffas! mMn behöver mer mamma vänner tycker jag!



Vad duktig du är, målar och grejar! Jag har lite grejer jag vill måla här hemma också. Men det tar sådan tid. Jag skickar över dom till dig så kan ju du skicka tillbaka dom när du är färdig ;) haha..

2011-07-07 @ 14:11:25
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0