Morsdag

Min första morsdag, som mamma själv.

För några år sedan kändes det väldigt långt bort, en sådan här dag kunde jag inte se mig själv att vara mamman som firades utan firade glatt min egna fina mamma istället.

Idag firade min älskade son mig att ge oss sovmorgon. 10.30 klev vi upp ur sängen, dock vaknade han för mat två vändor men somnade om på stört efteråt. Pappan jobbar. Så det är bara jag o lillprinsen idag.

Fick ett underbart mail på morgonkvisten av pappan, jag blev otroligt rörd. Finaste!

Vi ska få i oss lite mat både jag o Mileon, och göra oss iordning för en tur. Igår plockade vi en fin bukett som står vid mammas minnesplats här hemma, den buketten ska tas med - och en till sak som jag önskade jag tänkt på tidigare, så den fick följa med mamma i urnan.. Tänkte istället gräva ner tinget - så den inte kommer upp när dem rensar i rabatterna, eller smiter upp själv. Får hoppas det inte är så mycket folk så dem funderar vad jag pysslar med...

Sedan ska vi nog ta oss till ikea, ska köpa lite tyg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0