Antingen eller

Min mobil är ju helt miffo just nu, och efter jag startade om den igår för tredje gången på raken när jag försökte få lite mottagning så man kunde ringa syster min igår så vips så rasade det in sms och missade samtal (?).  Ett sms handlade om att vi blivit framlottade att få delta i nästa musikgrupp. Men det krockade nu färsta gången med sista föräldragruppen, dem skulle ta upp barnsjukdomar och liknande så det kändes mer prio att gå på. Så skickade ett sms till ledaren om det.

Denna vecka är fullbokad, rätt skönt - men ibland vill man verkligen inte göra något än att vara hemma och "ta det lugnt". Inte för att det blir så lugnt längre med sonen som blivit förvandlad till någon apa.

Ja det är dags att bege sig till BVC för sista träffen, men vi mammor håller kontakten ändå - har redan hunnit med och avverkat lite egna träffar och äventyr tillsammans.

Efter det blir det det där blå-gula varuhuset för lunch och så ska vi handla mat jag och lilleman.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh Ikea, dit ska vi imorgon. Köpa kantskydd och lite annat! Var länge sedan jag var där nu. Vi har ju en timmes bilresa dit. När ska du till Ullared?! :)



Håller med dig om att man ibland bara vill ta det lugnt. Jag försöker hålla Fredagar fria så vi kan göra vad vi vill och hitta på spontana saker. Men ibland vill man ha fullt upp så dagarna inte blir så långa. Men som du säger, det blir ingen vila med våra små terrorister :)

2011-10-25 @ 11:04:28
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Äsch, vad fasiken, romantik kan man väl ha endå :P När är det beräknat att bebisen ska komma då?



Förresten, långpannebrödet: http://www.alltommat.se/recept/Langpannebrod-6686

2011-10-25 @ 11:10:27
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0