En natt

Mycket om nätterna och krasslig son, men det är livet på gården just nu. Både jag och pappan kände oss krassliga själva nu imorse så någon bacill måste hoppat över till oss med. Får se om vi kan kurera oss, jag har mulat i mig Bafucin här hela morgonen.

Hur gick natten då? Jo, i säng i "tid" (19, fast den var 20 sommartid) och så sov han på en gång. Han vaknade till en gång och det var precis i samband när jag skulle upp och sova själv - så stoppade om honom och buffade lite. Han somnade så jag gick och lade mig - trodde dock han skulle vakna inom 30 minuter i vanlig ordning. Men så var det inte, jag vaknade varje 30 minut i början för man blivit så inrutad på det. Men ingen vaken och ledsen Mileon.

Han vaknade inte förrän 07, men var gnällig så efter mycket om o men bar jag in honom in till vår säng och vi somnade ihop. En glad kille vaknade en timme senare :-) Skönt!

Men han är ju såklart snorig och hostig, men glad att det gick så bra inatt ändå.

Nu ska jag ta och rädda honom från en kommande olycka i trappen, han jagar katten nämligen som smet upp för att undkomma den skrämmande minimänniskan som gör allt för att få nypas lite.

Vi får besök senare idag så ska väl svänga ihop någon kladdis också, har förberett alla torra ingredienser. Det gjorde jag redan igår, så får se om det blir någon god kaka eller inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, det är så pass långt kvar alltså. Håller tummarna då att allt går bra och det blir en liten sommarbebis :)

2011-10-31 @ 09:56:07
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad skönt att det vart en hel natts sömn för M, men du slapp iaf gå upp ur sängen trots att du vaknade varje halvtimme ;)



Hoppas att ni får ett mysigt fikabesök. <3

2011-10-31 @ 14:41:56
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0