Förbannat gratis

Kattluckan kom inte upp igår, arla morgon var kattjäveln uppe i vårat rum och levde om - hörde Mileon vakna till liv så jag kastade mig upp och jagade ut katten från rummet. Katten springer ner och vrålar tills lilleman är klarvaken. Sedan kommer katten upp igen och för liv igen, då håller pappan på och kliver upp för att göra morgon med skrutten. Jag går upp och då svischar katten förbi mig i trappen och står och trycker vid dörren. Släppte ut honom svärandes.

Kattluckan. Den är monterad nu, jäklarns om han inte använder den nu och fortsätter håller låda tidiga nätter. Då är han inte bara gratis utan man får betalt för att ta han!

Kommentarer
Postat av: julia åhlberg

2011-10-21 @ 09:16:17
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är ju för rolig:)!

2011-10-21 @ 09:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0