Musiklek och sådär

Igår fick jag ett mail av en från mammagruppen som frågade om vi sett att biblioteket i staden firade 10 år i lokalerna och hade lite aktiviteter, som musiklek idag. Det hade jag missat helt då jag inte varit på BVC där lappen satt, hade iallafall ärenden in idag så vi åkte in lite tidigare för att hinna med musiklek och dejt med Sanna och Stella. Mileon började bli trötter och var väl sådär glad över vår aktivitet - han tyckte inte ens "stopp-leken" var rolig, den han annars tjuter av skratt utav. Man kan inte alltid ligga på topp ;-)

Efter ärenden (ja nu kom jag faktiskt ihåg att även HÄMTA ett paket och inte bara lämna massa sådana) och ett litet stopp för att snacka med en gammal klasskompis jag stötte ihop med så åkte vi hemåt. Öppnade lite paket och näe, vilken miss igen! Beställde ju mössa o vantar, fick hem dem snabbt - dock hade dem skickat med vanliga vantar och inga med dragkedja för att lättare sätta på vantarna på småbarn. Nåväl, dem kommer användas om inte annat nästa säson ändå så beställde en vända till med enbart zip-vantarna. Men hem kom vanliga igen. Suck! Ringde dem och fick jättegod service, så ska returnera och få zip och plåster på såren ;-)

Något som inte var roligt var att få besked att vi får vänta ytterligare på våre one-piece, jösses så vi krånglat! Nu fick jag dock nog och ville stryka ordern. Någon måtta får det vara, dålig service med och fjuttig kompensation som de kan trycka upp där bak. Får spana efter nya jumpsuits på någon annan sida helt enkelt och kanske få hem dem i år och inte till nästa!

Mileon utforskar hallen och mina foppatofflor, jag ska ta och förbereda för lite mat till senare. Gott gott!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad bra med sådana vantar, du har säkert skrivit det innan men på vilken sidan har du beställt dom ifrån?



Huset är köpt på Ellos, men jag tror inte priset är för allmänheten. Martins mamma fixade det åt oss, hon jobbar där :)



Ha en underbar fredags kväll söta du. Kram

2011-09-16 @ 15:50:32
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0