Dags för ÄP

Ute virvlar snön ner, det har det gjort sedan igår kväll. Har kommit mycket snö, hoppas det går smidigt att åka ner om lite mer än en timme. För idag är det äggplock på schemat, dagen jag bävat mig mest över. Har ställt in mig på att det gör jätteont, har ju nästan den misslyckade spolningen i minnet då jag slutligen tuppade av. Men de vägrar söva ner mig så jag får helt enkelt svälja det hela och stå ut så gott jag kan.

Får se om man har mer flyt med parkeringsplatser den här gången då, sist vi var ner fick vi slutligen ge upp och åka ner på IP och parkera - då hade vi inte många minuter till godo heller så det blev en väldigt rask promenad till kliniken.

Återkommer väl mot kvällen igen för ny uppdatering, ska göra mig iordning och väcka maken som inte alls är sugen på att köra den tråkiga motorvägen fram och tillbaka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0