RD 3

Hmm... under här dagarna har jag tappat en del känningar av biverkningarna av Progesteronet. Det gör mig verkligen fundersam. Visst kan jag känna emellanåt något men inte alls som de första två dagarna. Men det är ju för tidigt och spekulera, förstås - men det känns "tomt" utan att känna en massa bara man rör sig lite.

Har storstädat idag och då har jag blivit andfådd för ingenting och fått molvärk från och till. Men annars inte så mycket mer än lite ont i brösten då.

Jag är nog knäpp som vill ha ont, fått för mig att det är då det sker lite saker - i det här skedet ;-)

Beställt hem grav.test iallafall, får hem ett packe med clear blue i veckan. Man ska ju testa i vilket fall som helst så det känns skönt att ha ordnat det. Gillar fortfarande inte att köpa på apoteket, mycket för att de finns bekanta som jobbar där.. Alla behöver ju inte veta vad vi pysslar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0