RD 4

Dessa vagiatorier.. Idag lyckades jag både ge mig ett tjuvnyp och rispa när en vaggis skulle sättas upp. Inte så mysigt för jag känner mig jättekänsligt där nere, ont ont!

Annars har jag inte så mycket att förtälja, händer inte så mycket här på fronten.

Jag gick in för IVF att "det kommer aldrig gå så smidigt att vi lyckas på första försök", nu mitt i allt så vacklar jag och börjar med dumma hoppfulla tankar "tänk om...". Det gör INGET bättre, jag vet det - speciellt inte när det blir svart på vitt att vi misslyckades med första försöket. Miss Negativ, it's me! Men det känns onekligen skönare att tänka så, allt annat blir bonus. Det är skrämmande att jag hoppas i smyg då och då, kommer på mig själv att känna efter - små stick, mer molvärk - sätter sig ägget nu? Aja baja.. låt bli... Önskar dagarna kunde gå fortare, får hoppas att vid julafton o dagarna efter det då man flänger hit o dit gör så klockan o dagarna går ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0