SD 5

Imorse var det taikon deluxe hemma, satt och unnade mig några minuter vid datorn innan skolan - sträcker lite på mig och då tjongar det till och jag får extrem värk i nacke, arm, rygg. Nackspärr! Jag ömsom grät, ömsom skrattade - visste inte vart jag skulle ta vägen!

Och gräddet på moset så skulle Orgalutransprutan tas! Jag kunde knappt titta ner, men efter lite stök så fick jag till sprutan i magen ändå. Tyckte det sved ett bra tag efteråt. Klart nålen var grövre och segare att sticka in men det gjorde ju inte ont. Mest efteråt med svidet då, men helt överkomligt ;-)

Så efter en heldag på skolan med nackspärr och drygt 2 timmar på köpcentrum i väntan på att maken skulle komma hem från sin skola o plocka upp mig så är jag hemma. Snart dags för Gonal-F också.

Imorgon ska jag till sjukhuset och lämna blodprov, iom att vi bor i Gävletrakten och går i Uppsala så fick jag sköta det själv. Så ringde runt och frågade vart jag skulle lämna prov, hamnade till slut på vanliga kemlab så det är kölapp som gäller då! Får hoppas det inte är alltför mycket folk så jag inte blir så sen till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0