Helt otroligt..

Nej... ingen mens! Sanslöst! Går emellanåt med världens molvärk som om det skulle vara på G men icke. Som jag glor på toapappret vid varje besök, men inte en tillstymmelse där heller som visar att det händer något. Morr morr!

Kliniken ringde upp mig igår och frågade om jag missuppfattat tillvägagångssättet, att jag faktiskt skulle RINGA när jag fick mens och sen få anvisningar om vilken dag jag skulle börja spruta. Berättade att jag fortfarande väntar på mensen.. Oj då! sa hon som ringde. Då får vi hoppas den snart kommer, och om inte skulle jag göra ett grav.test och se om mirakel skett som hon sa.

Men jag ids inte ens pallra mig iväg o köpa ett förbaskat grav.test för så många gånger förr hånar ju resultatet mig och det vägrar jag. Jag tror vi har så extrema små chanser att lyckas på egen hand, när det är så ytterst få (eller inga) spermier i varje sats numer. Så den visan går jag inte på!

Jag fortsätter vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0