Av, på, av, på..

Ena stunden är man cool lugn och i nästa är man så irriterat nyfiken/spänd och bara MÅSTE veta, få en liten vink. Det här en helt sinnesjuk karusell, gillar inte ruvartiden - inte alls!

Som det känns nu, så testar jag mig. Men en del av mig skriker NEJ NEJ NEJ, för jag är bara på ruvardag 9 - mycket kan hända och så onödigt att ta ett test för jag är så "vek". Sedan känns det dumt och testa med kvällsurin, kan omöjligt hålla mig i flera timmar pga min sjukdom. Men ändock har man gått och pillat på ett test här i skåpet redan.

Hilfe bitte..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt jobbigt detta.. jag testade på dag 9 efter vårt FET, på kvällsurin och plussade. Fick dock missfall men ändock..



Jag tror du kan testa, men samtidigt är det ju såklart bra att vänta lite till..



Håller tummarna för dig!

Kram

2010-04-29 @ 09:10:59
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0