buske, trimmat alt. rakat?

Alltså... det enda jag tycker är jobbigt med just ingreppen är hur frissan där nere ser ut. Jag har dem senaste gångerna varit rätt dålig på att sköta mig, med tanke på att jag i vanliga fall brukar ha det ordentligt rakat. Tänker ni något på det? Vad känns bäst för er isåfall?

Nu är jag precis på väg in i duschen och MÅSTE fixa mig där nere, men det känns jättedumt att renraka sig nu när man om knappa två dagar ska fläka ut sig igen. Det blir alltid något mellanting, trots jag i vanliga fall inte skulle göra så då jag trivs bäst utan hår.

Kanske lite intimt och kanske inte heller tillhör ämnet riktigt, men ja, jag känner mig så dum. Trots att läkare och sköterskor nog sett det mesta och inte det dem kollar efter när man väl ligger i gynstolen. Så.. någon som vågar yppa en rad om detta i kommentarer hur ni känner?

Kommentarer
Postat av: OL

Hej! Jag tycker inte du behöver oroa dig så mycket hur det set ut där nere... bara det är rent. Har verkligen sett det mesta. Gör som det känns best för dig! Lycka till !!!

2010-04-17 @ 22:56:58
Postat av: Jenny

Jag tänker faktiskt också som dig gällande det där. Man vet att dom har sett det mesta, men ändå så "planerar" jag in hur det ska vara, tar bort allt så det hinner bli något mellanting lagom till gynstolen.. Så knäpp man är :)

2010-04-17 @ 23:53:07
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag har också samma "problem". :) Velar alltid om hur det "bör" vara när man ska dit, men försöker att inte bry mig, men det skaver lite i det undermedvetna och jag kan inte riktigt slappna av..



2010-04-18 @ 10:50:28
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: carlan

Instämmer med er tjejer. Jag lägger också en stor tanke på hur jag ska frisera där nere. Själv tycker jag att helt kalt känns som en liten flicka, så det går bort.



Brukar göra en Brasiliansk vaxning. Känns som man borde ha mera hår där nere för att skydda. Jag tror att det är det som gör att man känner sig lite skum inför rakningen.



När jag ska dit låter jag det växa till två dagars stubb. Försöker att vänta även med att trimma det hår jag brukar spara.



Egentligen borde vi göra som det vi trivs i. Det är jobbigt ändå att fläka upp sig i stolen.

2010-04-19 @ 15:52:46
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0