RD 1

Idag är det inte bara en upptinad fryslort i magen, för idag trängs lite fjärilar också där inne. Ska på arbetsintervju lite senare och trots att man gått på ett antal på kort tid så blir man alltid lika nervös timmarna innan.

Känns ju lite småkonstigt att gå på intervjuer och i praktiken kan vara "gravid" och ha vetskapen om det. Ännu konstigare och vara öppen om det där och då. Har aldrig fått frågan om barn mer än "har du barn?" och inte fått fler följdfrågor, det borde dem inte göra heller - inkräktar lite väl på privatlivet. Men jag är annars i vanliga fall väldigt öppen med allt, och har svårt att bli stött eller generad. Skulle någon fråga, skulle jag trots allt svara ärligt.

Förstår inte.. precis efter varje FET nu har brösten blivit så ömma. Brukar känna av brösten vid ägglossning, men inte dem senaste gångerna - nu har det kommit EFTERÅT. Annars inget nytt på fronten.


Kommentarer
Postat av: carlan

Lycka till idag! Håller alla tummar jag har. Själv blev jag frågad av min chef om jag var gravid idag. Pga att jag hade yrsel och mådde illa i morse. Jag ljög inte, jag är ju inte gravid.



Ska iväg till naprapaten idag, fixa till kotor och muskler. Får passa på medan man inte är på tjocken.



2010-04-20 @ 12:14:56
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: ...

håller tummarna!!

2010-04-20 @ 12:55:52
URL: http://skavilyckas.blogg.se/
Postat av: MDB

Spännande med jobbet. Har själv funderingar på att söka mig vidare, men är lite rädd för det där att söka och sen helt plötsligt lyckas med försöken. Men det kanske är det som gör det, att det helt plötsligt inte "riktigt är läge".

2010-04-20 @ 18:50:01
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0