RD 6

Skönt att höra att det inte är bara jag/vi som samlar namn som får damma länge på lista. Hoppas verkligen så att ni alla kommer kunna få använda era favoritnamn i framtiden!

Igår blev jag lagom less, var på toaletten och när jag skulle torka mig så var det mörk flytning på pappret. Där och då kände jag bara NÄE! Behöver ju inte vara något, men sådant här går på nerverna. Det är ju så inpräntat att misslyckade försök börjar så. Men så här tidigt?!

En vän försökte trösta med att det kunde vara en nidationsblödning, men det brukar komma blod och inte ljusbrunt/brunt slem. Så den rövaren går jag inte på! ;-)

Var är vårt flyt?!

Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas att det inte kommit något mer. Håller tummarna för att det inte ska vara någonting att oroa sig över.

2010-04-25 @ 10:36:14
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: carlan

Verkligen tråkigt att höra men hoppet finns ju faktiskt kvar att det är en nidblödning som din vän sa.



Stora kramar.

2010-04-25 @ 12:28:47
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0