RD 9

Kroppen lurar mig big time! Torkar mig från och till brunt, igår var det knappt något, idag har det inte blivit något än. Kommer som sagt bli knäpp på kuppen, de får hämta mig med den vita tröjan om det ska fortsätta så här ;-)

Är ju alldeles för tidigt och testa, men tanken slog mig igår kväll att jag skulle göra det nu idag. Så när man klev upp och skulle på toaletten imorse så knep jag ihop, satt där på toalettstolen och dividerade om jag skulle kissa i en bytta eller ej. Ha ha! Men jag struntade i det, förnuftet säger att det är kört ändå. Är väl testomanen som försöker ta över i huvudet på mig. För nog vill jag gärna testa, och många gånger.

Har ett helt lager här hemma. Billiga tester, apotekets egna och CB. Kommer inte mensen igång så blir det nog ett test i helgen nån gång. Så jag slipper hållas på halster.

Känner för övrigt inget speciellt, har lite mens/molvärk från och till. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Tonci

Jag håller tummarna hårt för dig! Om jag räknar rätt har det gått redan 4-5 dagar sedan du upptäckte bruna flytningen först. Jag tror att om det vore mens, skulle det ha sätt igång mycket starkare redan. Så jag har hoppet kvar, och önskar att allt ska gå bra den här gången!

Kram

2010-04-28 @ 14:54:35
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: MDB

Håller tummarna!



Tycker som Tonci att om det vore en mensblödning så borde den ha kommit igång.

2010-04-28 @ 16:40:01
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Tea

Hoppas, hoppas!

2010-04-28 @ 19:00:31
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0