Sicket bökande

På kvällarna får man ofta kontakt med lillskrutt, det bökas och stökas och igår kväll hade jag svårt o somna för det skulle buffas och spjärnas åt alla håll. Den lilla magen blev helt sned emellanåt och jag märkte tydligt när det bråkades med urinblåsan min - inte så skönt, det kändes som man skulle kissa på sig på stört! Så fick springa på toa några vändor innan lillskrutt gav med sig och kom till ro han med.

Igår fick vi hem bilskyddet med, så fint så. Det trängs med alla andra grejer i ett rum på övervåningen som fått blivit allt-i-allo just nu under renoveringen av vardagsrummet uppe. Är väl tänkt att det ska vara vårat sovrum framöver, vet inte hur vi ska hinna med det bara? Ska ju få till en toalett uppe också i samband med renovering av vårat sovrum. Nån gång kanske vi blir klara?

Idag har jag "sovmorgon" - klev nyss upp, ska iväg till barnmorskan idag och sedan gör jag en kort dag på jobbet då jag tänkte ta ut lite från flexkontot då dem timmarna annars försvinner upp i rök.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt att lillkillen bökar och buffas! :-)



Hoppas att det gick bra på mvc.



Puss!

2010-08-20 @ 15:40:52
Postat av: carlan82

Gud så mysigt med sparkar i magen, nu blir jag riktigt avis.

2010-08-20 @ 22:27:59
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0