Första försöket

Nu är första cytotec-tabletten instoppad. Vi får se om den har någon effekt. Fick ligga med ctg-kurva direkt efter det, men kunde bara ligga i dryga 40 minuter sen sa min urinblåsa ifrån. Kännt av lite effekt iallafall, vi får hoppas det håller i sig. När molvärken börjar komma så rinner det bokstavligen ut fostervatten.

Ska få nål för ev. cytotecdropp också. Lunchen är uppäten och kunde faktiskt äta rätt bra. Ska väl koppla ner igen så maken kan få sin mobil åter för att ringa o lugna hans stackars bror som verkar mer nervös än oss. Omtänksamt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så spännande så jag går lite på nålar här hemma =D haha, undra hur det ska bli när vi ska få barn =P

2010-12-02 @ 12:46:16
URL: http://eg84.blogspot.com
Postat av: Nathers

Spännande är bara förnamnet, jag går runt här och kikar på mobilen stup i kvarten, jag KAN ju ha missat något. ;D

Första jag sa till M i morse "flytta på dig! jag når inte mobilen!!"

2010-12-02 @ 13:48:39
Postat av: Livets underverk

Håller med föregående kommentar, det här är bara sååå spännande! Tack för att du orkar hålla oss som läser uppdaterade med vad som händer. Hoppas att ni snart har ert lilla underverk hos er! (själv längtar jag om möjligt ännu mer efter min lilla skrutt, nu när din är på G)

2010-12-02 @ 13:52:54
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com
Postat av: Camilla

Här är en till som går på nålar och hoppar till så fort jag får ett sms/samtal...



<3

2010-12-02 @ 14:30:54
Postat av: jerpa

Hehe, det verkar som alla är mer nervösa än vad vi är ihop.

2010-12-02 @ 15:31:35
URL: http://www.jerpadesign.com/barnstugan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0