Grannar

På BVC så fick vi lustigt nog veta att i "byn" några stenkast bort från oss så har vi grannar som också fick en pojk 3 December. Dem är dock lite äldre än oss, 42 resp 53 år - så det skiljer ju lite i ålder. Men dock skoj att det finns en liten pojkspoling till här i närheten som är jämngammal med Mileon - att dem fyller samma dag - ja, vad säger man?

Dock inga jag såg till på förlossningen iallafall, iofs så befann jag mig tidigt inne i förlossningsal den dagen och slussades ut rätt fort efter Mileon kommit på eftermiddagen.
Sedan gick jag ju i en dimma när jag väl var på BB - minns knappt folket där som kom o gick.

Har ingen aning om de har fler barn, de kanske dyker upp på föräldraträffarna framöver - vem vet? Vi får iallafall deras post emellanåt då brevbäraren ser helt galet på gatunamn - vet inte riktig hur för så jättelikt är det inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt, samma by och samma dag =)



Hoppas ni får ett gott nytt år!!

2010-12-31 @ 11:01:31
URL: http://eg84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0