Bara att vänta då

Efter mycket om o men för att komma fram till kliniken gick det väldigt smidigt sista gången jag försökte ringa för dagen, så det blir nya tag i nästa cykel! Trodde jag skulle få vänta till nästa ändå men det gick bra när vi ändå hade 5 ägg och som är olika dagar gamla. Beställde hem äl-tester nu iallafall så man har dem hemma, så det är bara att invänta mens och närmare äl och börja testa sig fram.

Måtte kroppen inte fått spatt nu bara så här efter hormoner o missfall, räknar jag grovt så blir 1:a FET i mitten av Februari.

Kommentarer
Postat av: Tonci

Jag förstår så mycket din rädsla, man kan vara livrädd att dåliga händelser upprepar sig. Men jag håller tummarna jättehårt för er att ni lyckas med FET i februari!

2010-01-15 @ 11:32:56
URL: http://vivillocksahabarn.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja det är knäppt. Det ska vara lika för alla.. och helst då 3 försök! men man får försöka göra det bästa av situationen och hoppas på mycket tur!!! Lycka till nu!

2010-01-17 @ 22:42:07
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0