RD 16

En himla massa blod sedan den 30/12 och nu har det avtagit. Har för det mesta behövt bindor men nu är det trosskydd som gäller igen. Jag har varit lite bitter och är väl fortfarande, men ledsen vet jag inte om jag kan beskriva att jag är. Kanske, innerst inne då man fått lite gnista som genast ska släckas. Känns bäst att ställa in sig på att på Måndag (TD) kommer det vara endast kontrollstrecket som hånler mot en. Är det ett extra skulle jag bara rycka på axlarna, för med så mycket blödningar kan inte något finnas kvar - bara hormoner efter det hela.

Får väl se om de på RPC ber mig åka till gyn här och kika upp det eller om man ska ner något när de öppnat igen. De vi berättat det för (mamma, syster, några vänner) hoppas att det kan vara twins och en stötts ut, har ju anlag för enäggstvillingar. Och att vi får en surprise på vul. Men näe, det finns inte på min (vår) karta. Är ju sött av dem att tro och hoppas så, men emellanåt känns det bara jobbigt att alla ska vara så positiva jämt. Eller är de jag som är den eviga pessimisten?

Känner ilningar emellanåt i magen, inte så mysigt. Molvärk på höger sida emellanåt och så värk bak i ryggen. Önskar så att det ska försvinna, om det inte är till någon nytta såklart.

Hoppas på våra fryslortar istället, har funderat en del på när vi får börja köra igen. De vill väl vänta antar jag, en? två cykler? Det här är det värsta, att allt ska ta sån jävla tid jämt. Vill inte vänta nå mer.

Kommentarer
Postat av: M

Usch va tråkigt! Har hoppat in varenda dag och hållt tummarna!! Håller med dig och undrar oxå varför allt ska ta sån jävla lång tid !!!

Ge inte upp Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2010-01-03 @ 15:24:20
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0