Testdag

Klev upp tidigt och kissade i en burk med lock, ställde den i kylen för jag orkade inte se svaret just då. Gick och la mig igen och lyckades somna åter. Vid 8.15 var jag upp och doppade stickan i burken, nu kom inte det svaga strecket upp sådär fort som de tidigare gångerna. När minutrarna gått så syns ett ännu svagare streck, man ser det skymta mer som en skugga. Då sitter jag inte och kisar heller utan ser den utan svårigheter. Men, med så svagt resultat tror jag det är hormoner som är på väg bort.

Ska strax knåpa ihop ett mail till kliniken, jag vet knappt vad jag ska skriva men nåt får det helt enkelt bli. Har redan skapat en ny kategori här på bloggen "IVF nr 1 FET 1" - ställer in mig på det så länge.

Kommentarer
Postat av: avlangtan.blogspot.com



Stora kramar till dig! håller ändå tummarna.

2010-01-05 @ 09:02:38
URL: http://avlangtan.blogspot.com
Postat av: avlangtan.blogspot.com



Hur går det för dig.. kikar in här flera gånger om dagen & hoppas för er! kram

2010-01-08 @ 08:03:16
URL: http://avlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0