Upp till bevis

Jag väntar. Är på dag 30 och brukar vanligtvis få mens 31, så om den inte kommer nu i helgen så är det förmodligen bara krångel efter mf. Var första gången jag räknade i kalendern vilken dag jag är i cykeln, förut har jag bara grovräknat just för att inte bli på något vis manisk. Haha, det lät konstigt! Men för "insmetad" i det hela då?
Vill helst inte tänka alls på detta, det känns bäst och jag får för mig att kroppen ska strula mindre då.

Känner inga direkta menskänningar heller, det enda är mitt godissug jag får innan allt kör igång. Blir akut sugen på sött, sliskigt - och får jag inte det blir jag tjurkossan självt. Stackars make.

Så, nu har jag gjort en liten uppdatering här. Återgår till vardagen och....? väntar!

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Hittade just hit och kommer att återkomma!

2010-01-29 @ 09:47:57
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0