BT koll

Igår var jag på koll hos barnmorskan, inte min då hon var på semester. Fick en som klagade högljutt att min bm dubbelbokat henne nu på morgonen och det fick gå snabbt då... Jättekul... Hon haffsade igenom de vi skulle göra, och om jag hade frågor fick jag ta dem på telefonen. Tack o hej!

..... blodtrycket hade stigit återigen, dryga 120/90 nu så övertrycket var dock inte så farligt. Blir någon BT koll till sen får spec. mvc avgöra. Nästa inbokat är efter semestern 6/8, nätt o jämt att jag fick en morgontid. Tanta!!
Hon frågade vad jag arbetade med och hon tyckte synd om mig, ha ha ha! Enda gången jag drog på smilbanden. Ja det är ju så synd om mig...? ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad 17 gubbar var det för otrevlig bm :-(



Skit att blodtrycket höjs ytterligare och att du inte fått svar på dina frågor. Hoppas din bm snart är tillbaka från semestern!

2010-07-23 @ 07:38:17
Postat av: MDB

Trist BM. Kan förstå om man har det stressigt om man blivit dubbelbokad, men man kan ju inte ta ut det på sina patienter! Hoppas att det blir bättre när din bm är tillbaka igen.

2010-07-23 @ 14:30:37
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0