Lillskrutt!

Läkaren var så försenad så vi satt och rullade tummarna i en halvtimme i väntrummet innan en sköterska fixade så någon annan läkare kunde ta oss istället. Så man var inte alltför glad över detta. Men vi kom till slut in till en annan och hon var väldigt tystlåten och bröt en hel del. Efter lite frågor om när det var FET och när jag testade + så fick jag hoppa upp i stolen. Tog en bra stund innan vi fick se den lilla bönan där inne. Fick en bild med oss hem också. Det kändes så overkligt, och gör det ännu!

Men så roligt och få se miraklet där inne, allt såg bra ut och jag är idag enl. mätning v.8+2 - som jag anade, byter vecka på måndagar.

Är vrålhungrig och trött, så ni blir utan bild! Men den kommer nog framöver... ;-)

Kommentarer
Postat av: MDB

Åh vad roligt att få se den lilla därinne!

2010-06-02 @ 18:45:42
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Vad skönt att allt såg bra ut med ert lilla mirakel!

2010-06-02 @ 20:29:34
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0