Ropa inte hej hörru ;-)

Näe, hela natten har jag mått apa - och försökte få i mig lite flingor och mjölk. Idisslade. Fick i mig en Lergigan. Kände hur allt till slut bara vände i magen på mig och fick rusa på toaletten. Och sedan en gång till, och igen. Fick inte ens behålla lite vatten. Så börjar magen också strula. Från båda hållen alltså nu. Hm. Och urinblåsan kajkar ur som vanligt när vätskebalansen blir dålig.

Så man ska inte bli glad i förskott - idag fick jag tillbaka för det! Blir att sjuka mig och återfå balansen, få behålla lite - och framförallt vätska. Ingen höjdare i denna värme heller :-/

Sippar sakta vatten och småkräks emellanåt. Tänkte truga i mig något salt, men just nu vill jag låta magen vila en stund innan jag provar med något.

Kommentarer
Postat av: carlan

Tycker så synd om dig (fast du är gravid och jag lite avis ;) ). Skulle vilja komma och pyssla om dig fast vi inte känner varandra. Bra läser om varandras kämpande.



Styrke kramar.

2010-06-30 @ 20:52:06
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0