En uppe med tuppen, den andre...

Vet inte vad det är med mig längre, kanske är för man sover dåligt om nätterna men sover länge för att vara mig numer. Kanske passar kroppen på, vem vet? Däremot den blivande pappan tror jag börjar förbereda sig på att kliva upp med tuppen vareviga morgon - han om någon slumrade och drog sig länge förr - men nu snurrar han runt i sängen i ottan.

Borde väl komma någon period för mig med, men än ser jag inte skymten till det. Läser ofta om gravida som har svårigheter att somna om, men det är inga problem. Man går nästan i sömnen fram o tillbaka till toaletten, det är jag iofs en mästare på sedan innan iom min kroniska sjukdom. (smärtsamma trängningar bl.a som symptom)

Nåväl, försöker inte sova bort dagarna iallafall.

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hej!

idag är alla nojjor som bortblåsta! Är väl tackvare alla underbara svar jag får från er!!!



Nu tar jag det lugnt och bara vääääääntar....



krma ninna

2010-11-03 @ 14:53:34
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: Anna

Mellan vecka 30 & 35 ungefär så kändes det som jag inte gjorde mer än att sov. Kunde sova ungefär 9-10 timmar varje natt o sen gå o lägga mig nån timme efter jag vaknat och då sova i några timmar till. Trots det var jag helt slut när klockan var 8.

Nu däremot (v.38) vaknar jag efter ca 8 timmars sömn och är pigg och kan inte längre sova på dagarna, blir pigg när huvudet landar på kudden.

Anna

2010-11-03 @ 15:54:49
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej läser ofta din blogg tycker den är fin. Undrar hur länge ni fick vänta innan ni började med ivf.. läser att ni fick använda er av spermiedonator, de ska vi oxå göra, men hur lång tid tog det för er?

2010-11-03 @ 16:06:28
URL: http://grodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Nna

Amningsbh istheshit!:) Hur skön som helst!:)

Det där med sömnen ja...jag sover bra nätterna igenom nästan varje natt. Har typ en natt i veckan då jag vaknar vid tre-fyra och kan inte somna om. Nu när sambon går till jobbet på mornarna, så vaknar jag alltid till, då vaknar skrutten i magen också, och så blir jag hungrig. Då får jag äta ngt litet, och sen kryper jag ner igen och somnar om till teven:)

2010-11-03 @ 16:09:27
URL: http://ninairmeli.blogg.se/
Postat av: Anna

tack för ditt svar :) va skönt att det inte tog ännu längre tid. Har hört att det kan ta LÅÅÅNG tid, vi bor i närheten av göteborg o går på sahlgrenska, imorgon ska vi få tele samtal från läkaren som upptäckte att sambon ej har några spermier:( har ju en del frågor o vill gärna ställa oss i kö för spermiedonation så fort som möjligt. Har hört att det tar 1 - 1½ år vem vet kanske längre innan man får göra det här. Hoppas innerligt dom har fel. ja ja ja väntar med spänning på morgondagen iaf. Fortsätter följa dig på bloggen. :)

2010-11-03 @ 18:03:16
URL: http://grodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0