Lång dag!

Ja idag blir det en lååååång dag, ska idag på tillväxt ultraljud - fick en sen tid så vi ska vara där 18.30. Sovit uselt inatt, var det inte det ena så var det något annat som störde min sömn. Lillskrutt var även vild inatt, bara jag rörde mig lite så möblerades det om i magen på mig ;-)

Ska väl sysselsätta mig i tvättstugan idag, och vila så mycket det går. Fogarna är hemska och jag är trött efter natten. Hoppas dagen går undan så man snart får graciöst glida upp på britsen och få kika på lillskrutt ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är nog svårt för andra att se, kan jag tro :) Men 16 kilo är det, helt sjukt. Fattar inte heller vart dom sitter. Men magen är väl över 10 har jag hört :) Och brösten ska vi väl inte ens prata om haha.



VERKLIGEN LYCKA TILL ikväll! Jag är jätte nyfiken på att höra hur det gått! Hoppas ni ser bebis tydligare än vi, vi förstod inte något av ultraljudet haha. Lite skillnad ifrån när man gör RUL och ser hela barnet :) Lycka till!! Kram

2010-11-17 @ 11:31:59
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Härligt att få se sin skatt igen! :) Lycka till ikväll!

2010-11-17 @ 12:38:10
URL: http://mommyneurotic.devote.se
Postat av: Camilla

Oj, vilket sent ul!



Hoppas det går bra ikväll och att lillskrutt håller sig lugn så du får vila under dagen.



Puss

2010-11-17 @ 14:01:40
Postat av: Jonna

Ja bröstena har växt en hel del, 3 storlekar tror jag minsann att det var.. Dom började växa direkt, innan jag ens visste om att jag var gravid. Magen har smällt till det senaste. Det gör inget om några av kilona stannar kvar sen, men en hel del av dem får gärna försvinna.



Vad skönt att du inte märker skillnaden på brösten så jätte mkt. Martins vänner har till och med påpekat att mina bröst blivit så stora haha.



Nu är jag så nyfiken på hur det gått för er ikväll. Hoppas på uppdatering!! :)

Kram!

2010-11-17 @ 20:04:40
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0