3/4 avklarade

Går in i vecka 30 idag, nu är det 10 veckor kvar till BF. Det är helt sinnes hur fort det egentligen har gått, jag kommer väl ta tillbaka det där när bebisen aldrig vill komma ut lite senare ;-) Men i det stora fram tills nu har det gått väldigt fort trots krämpor och annat.
En fjärdedel kvar. Den tyngsta delen.

Jag börjar längta duktigt nu, småpratar med magen - har haft det så svårt att verkligen förstå att det är på riktigt. Vi väntar bebis! Vår bebis!

Får se vad som väntas, blir det förlossning eller blir det kejsarsnitt? Det blir väl ställningstagande efter tillväxt UL ante mig. Jag har ju min kroniska sjukdom i botten, blodtrycket och trångt bäcken emot mig för normal förlossning. Vi får se som sagt, än vill jag inte fundera så mycket i förlossningen - vill veta först om jag ens får vara med om en. Annars känner jag mig ännu mer snuvad på konfekten.

Kommentarer
Postat av: Nna

Känner precis som du! Har också börjat prata med magen mer och mer, både jag och sambon. Häromkvällen när det var som mest rajtan-tajtan i magen, så spelade jag en speldosa för magen...då blev det stilla...så coolt, bebis stannar verkligen upp och lyssnar:) 10 veckor känns som en evighet!:)

2010-10-24 @ 09:56:59
URL: http://ninairmeli.blogg.se/
Postat av: Camilla

v30! :-o Redan! Shit vad fort det har gått!



Snart kommer jag upp och våldsgästar er! Vill ju krama dig och magen! ;)

2010-10-24 @ 10:36:31
Postat av: Emma

WHAT!?!? 10 veckor kvar? Du skojar...jag hinner ju inte med. Kan tänka mig att ni själva inte hinner med...eller nä, det kan jag väl inte egentligen. Men gud, jag blir alldeles stum...10 veckor, det är ju ingenting =) Snart snart snart får ni träffa honom. Vad underbart! =D

2010-10-24 @ 11:05:58
URL: http://eg84.blogspot.com
Postat av: Malin B

Hej!

Svarade dig inne i min blogg men ville kika in här med=)

Ser att ni också har fått kämpa er till ert mirakel. Ville bara säga att jag vet hur det känns och känslorna är väldigt upp och ner under graviditeten i alla fall hos mig=)

En enorm glädje delat med en enorm oro till och från.

Men det kommer att gå bra för oss båda=)

2010-10-24 @ 11:54:05
URL: http://malinochbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0