Förmodligen

Ja, UVI då. En kur och sen ska jag väl vara bra, och sammandragningarna ge med sig. Vi får väl se, hoppas det bara är det som spökat för mig.

Sista dagen, imorgon ringer klockan 4.30 och sitter sedan på jobbet 7.30. Numer är jag SJUKT trött, jag får aldrig nog med sömn - skulle lätt kunna tryna till 11 om det gick varje dag men det är alltid något som ska göras och somnar jag om så blir jag väckt av någon som ringer.

Mycket nu ändå, håller på o packar ner mammas hem för att en flytt går av stapeln till helgen - till mer handikappvänligare bostad och aningens fler kvadratmetrar större. Jag känner mig rätt i vägen, ska inte bära - så jag får väl bli projektledare, se viktig ut i något hörn eller så. Nej då.. får väl stå o diska och köra diskmaskinen och få in allt i de nya köket.
Så det blir vår helg.. surt, när man vill så mycket annat. Kan bli kräkless att inte få/kunna sätta sig själv i fokus nånting just nu. Sådant hinner man inte riktigt med?

Kommentarer
Postat av: Erika

Tröttheten minns jag väl, jag kunde sova/vila hur mycket som helst. Menman hade alltid en massa järn i elden =)

2010-09-22 @ 11:48:38
Postat av: MDB

Skönt att de hittat vad som orsakat sammandragningarna, hoppas att de försvinner efter kuren!

2010-09-22 @ 19:11:20
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0