Åter till vardagen

Ja i Söndags kom vi slutligen hem och det är samma visa varje gång, massor av tvätt, drivor av väskor, påsar, kassar som ska packas upp. Sådant avskyr jag att ha liggandes. Börjar få en viss ordning på det här hemma iallafall.

Har testat mig med äl-test i dagarna sex, inget utslag. Jag är jättesäker att jag missat den då dagen innan jag började testa mig så hade jag typiska symptom. Surt sa räven. Har ett test kvar och det blir imorgon, men sedan är det ju kört för denna omgång. Jättetrist om det nu är så, jag har ju inte heller några direkta tecken på kommande ÄL heller så har gett upp den här svängen. Arg arg är vad jag är, kliniken bad mig börja testa på dag 11 - jag har alltid börjat på dag 10 tidigare. Varför inte lita på min egna instinkt?

Nåväl, vardagen är åter och knackar på - vi har lite att sysselsätta oss med här hemma. Bilen som var in på verkstaden och fick ett nytt tändlås börjar varna för samma felmeddelande. Man blir så trött! Vågar inte åka med den, speciellt inte med Mileon där bak så då blir man lite strandad när pappan åker till jobbet med den andra bilen.

Dags att göra ett ryck och svänga ihop en jordgubbspaj, idag får vi fint besök av Mileons blivande flickvän ;-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

välkomna hem och lycka till med sista testet!

2011-08-23 @ 11:40:18
Postat av: Hanna

Fy vad surt om det skulle vara så att ni missat ÄL, hoppas på sista stickan!



Välkomna hem, ni verkar haft det bra trots att sommaren verkar ha gett upp :)

2011-08-23 @ 15:19:00
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det är skönt att vara borta men skönare att komma hem. Skönast är när man har packat upp och tvättat undan allt. :)



Hoppas att det ger utslag på sista stickan nu. Nästa vända så får du lita på din instinkt.



Kram till er! <3



2011-08-23 @ 18:49:48
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Sara

Välkomna hem! Vad irriterande med eran bil, jag vill bara behöva tanka bilen och sen ska den gå som en klocka, tyvärr är det ju inte alltid så. Hoppas att ni får till den så att du och Mileon kan åka iväg på små äventyr.



Håller mina tummar att du får omslag på stickan imorgon, synd om du skulle ha missat äl.

2011-08-23 @ 22:57:41
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0