Billigare än billigast

Inatt var sonen min billig! Sådant gnäll o krångel, ingenting dög! Fast han ätit så började han kinka - då menar jag verkligen KINKA. Bu hu, bu hu. Mamman ville sova. Men Mileon ville tydligen vara vaken helt rätt upp o ner. Så fortsatte hela natten o morgonen - små lurar - men till det var dags o göra morgon - nej då vill han sova!
Tar upp han ändå för att klä på honom o ge han mat iallafall, så fick han sova sen. Ville han sova sen? Nej. Nu ligger han o knorrar för fullt i vagnen. Än inte missnöjd så får kanske äta upp frukosten själv innan det börjar ljuda på riktigt.

Idag är jag inte på humör alls, fy vilken dålig sida jag vaknat upp på. Får försöka vända det till de bättre, annars är jag etterperka hela dagen lång.

Kommentarer
Postat av: Nina-Morsa till Siri

Usch! Känner igen det där. Siri har en sådan natt varannan natt ungefär. Men nu för tiden e hon knorrig och missnöjd på morgonen istället..ska hänga vid tutten eller på armen hela tiden! Måste se till att införskaffa en bärsjal snarast! Hade inte du det? Funkar det tycker du?

2011-01-26 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0