Det lönar sig...

...att klaga! Det är sjukt att det ska vara så, men men. Fick "plåster på såren" utav Jollyroom - så jag är väl inte lika anti dem nu. Kan säga att dem är väldigt måna om att packa sina varor extremt väl så dem inte ska gå sönder under frakt. Allt var invirat sjuttielva varv med bubbelplast, sedan hade dom fyllt de tomrum som var i kartonen med mindre kartonger så inget kastades runt.
Här hemma har vi en stor kartong med skräp - med andra ord.. ;-) Inte för jag hade beställt särskilt ömma ting men ja, det är väl bra att dem är rädda om sakerna då.

Och jag klagade faktiskt även i ett mail - att man ska inte lova saker som inte kan hållas. Fick ett snabbt mail tillbaka att dem beklagade så och dem just precis fått iväg mitt paket. I paketet hade dem skrivit en notis om att de ber så hemskt mycket om ursäkt att de inte höll vad dem lovat och fick en liten sak extra utav dem. En Mairo-necessär.


Söt var den iallafall ;-) Jag har en hemlig crush på Mairo. Men tänkte hålla fingrarna i styr tills Mileons rum blir klart - för det är där jag tänkt inreda med mycket fint från dem.

Kommentarer
Postat av: MDB

Trevligt när butiker faktiskt kompenserar för att det inte blivit som avtalat!

2011-01-22 @ 16:50:17
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad trevligt att få en sak i stället för rabatt nästa gång man handlar. :)



hoppas att det är lugnare nu hos er <3

2011-01-22 @ 20:15:58
Postat av: Nathers

Vad söt necessären var! :)

Hoppas att skruttens mage blir bättre snart så han slipper ha så ont!

Kram!

2011-01-22 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0