Klar skillnad

Jag vet att man inte ska ta ut i förskott men jag är så glad o tacksam att det varit hyffsade dagar o nätter nu här hemma med lillskrutt. Han verkar nöjdare och har inte lika mycket skrik o knöl-stunder. Klart man hoppas det fortsätter så här bra (och kanske bättre?) för det är en fröjd nu.

Mileon har skrikit så pass när det var som värst att jag förmodligen fått något tinnitus liknande, det piper/tjuter emellanåt i öronen - och har ju aldrig haft det förr och inte direkt utsatt mig för något förutom lillskrutts skrikande. Det är ju lindrigt och jag hoppas tjutet upphör helt att komma från o till som det nu gör.

För nog har han röstkapacitet! Och humör så det heter duga! När han vaknar till liv så är han så sur, så sur. Undrar vem han fått det ifrån? Maken bara tittade på mig när jag frågade honom det - inte är jag så sur varje gång jag väcks? Eller? ;-)


Maken är ute o skottar in/utfarten, Mileon håller på o somnar igen efter varit vaken sedan förmiddagsmaten och jag ska ta och göra iordning mig. Lite senare åker vi och shoppar lite :-) Och så måste jag komma ihåg och posta en sak till Emelie som legat i bilen ett tag nu - minnet är tyvärr... inte ens bra längre, och väldigt kort! När man kommer hem så ligger det där kvar i bilen FORTFARANDE! Ha ha! Ja nu ska jag försöka lägga det på lådan ;-)



Uppdaterat 19:20

Usch.. jag ska inte säga för mycket, sedan eftermiddagen har magen krånglat och lillskrutt vill bara ligga nära nära. Skyndade i mig lite mat efter vi kom hem och sedan blev det att ligga känguru resten av dagen. Lider så med skrutten.... Måtte natten bli hyffsad, maken börjar jobba imorgon så det känns som det tyngsta lasset får jag dra så han får sova.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fy så trist att magen krånglar så. Ja du man ska inte ta ut så mkt i förskott det är då en sak jag lärt mig under dessa 3 år. ler



Ja jag är så myssugen ska du veta. Nu är jag i stort sett frisk och det är så himlans skönt!!

Men nu ska jag ju börja jobba imorgon igen....

Behöver du nån hjälp/avlastning så hojta till!!!

2011-01-02 @ 19:49:29
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jobbigt, jag känner mig rätt bortskämd med en unge som blir sur om man håller i henne och som sover 7-8 timmar per natt..

2011-01-02 @ 21:38:15
URL: http://kronsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0