Lämnar lillskrutt!

Har passat på o duschat när maken varit hemma och kunnat sett till Mileon, men nu jobbar maken och när han väl kommer hem förstår jag inte hur klockan kan gå så fort?? Tiden går fort i överlag med liten bebis här hemma.

Mileon har haft en lång vaken stund mellan två mål - och somnade inte ens där mellan så han slocknade fort efter målet och sover nu fridfullt - han skulle säkert kunna sova 5 timmar om han fick, jag har dock alltid väckt honom för nästa mål 4 timmar senare. Där går min gräns dagtid. Nattetid skulle han gärna få sova länge då jag vet att han ändå går upp i vikt nu och "får" låta han sova längre stunder. Men tror ni han gör det på natten? Icke, icke.

Så tänkte nu när han sover passa på o smita in i en dusch. Vill inte böka och ta med honom. Tur man kan snabbduscha och hör bra från duschen om han nu förmodan skulle vakna jätteledsen.

Kommentarer
Postat av: carlan82

Man glömmer lätt bort hur det e att vara nybliven mamma. Ditt inlägg påminner mig om hur jag luktade sur mjölk hela tiden. Konstigt nog vill dem små liven alltid ha ens uppmärksamhet när man vill duscha. Hoppas det gick bra för dig idag.



Kram

2011-01-07 @ 14:08:51
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0