Sunshine

Var en liten solstråle som jag väckte igår för att få mata, det var inte många missnöjda ljud från honom alls förräns gegamojan skulle in vid läggdags - efter det var det svårt o få han till ro igen för att sova. Han ålade fram och tillbaka på min mage, gnällandes ömsom skrikandes.. Försökte jag klappa, smeka, prata honom till ro blev han förbannad - så lät honom vara och väntade ut honom.

Natten var LUGN - han sov jämte mig hela natten, tätt tätt. Så stånkade han så sött när jag försiktigt kröp ur sängen för att fylla på vattenflaskan o gå på toaletten mitt i mörkret, och stånk igen när mamma kröp ner tillbaka. Han brukar ofta vakna till när jag lämnar min plats trots jag bullar upp varma täcket intill - men inte nu.

En fin dag idag - solsken!! blir nog en promenad med vagnen och utforska var man kan ta sig en sväng - här där vi bor finns det inte så många bra vägar som är plogade för barnvagnstur. Tror jag ska bege mig in mot "byn" - dock hann Mileon slockna innan jag ens gjort min frukostgröt, så får vänta till nästa vända om det funkar bättre då.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi, man kan tycka att de små liven sover så djupt, så djupt, MEN så fort man rör sig i sängen så knorras det. Även om man så bara ska vända på sig. Och går man längre som till toa då skriker han och sover sen på en gång bara man lägger sig bredvid igen. Men oj oj vad mysigt det är!!!:)

2011-01-20 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0