Tidigt samtal

Prick 08 ringer telefonen. Telefonen är på nedervåningen. Jag o Mileon är dock vaken på övervåningen. I sängen. Sitter fast med lillskrutt vid bröstet.

Misstänkte dock att det var något viktigt för så tidigt brukar inte folk ringa. Det kom många tankar innan jag äntligen kunde svara. Dock var det bara BVC som ställde in besöket idag, så det får vi ta imorgon med den andra bvc-sköterskan då den vi skulle till är hemma med sjukt barn.

Så var det med det! Vi får väl fnula vad vi ska hitta på istället, har ju en hel del o avverka här hemma så nånting i den stilen blir det nog.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är typiskt det där, att telefonen alltid ringer när man ammar...



Ja, det var skönt med sammanhängande sömn, nu har jag precis badat och känner mig mer som en människa. :p



Hoppas att natten var lugn!



Puss på dig min prinsessa! <3



(ps, ser du att jag skaffat en ny mail ;) )

2011-01-24 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0