Till läkaren

Ingen idé att slumra om här inte, jag inte för min del då - Mileon somnade om efter magen knölat färdigt. Ska fixa iordning mig så är det bara lillfis o göra klar efter nästa mål, sen blir det att åka till BVC för läkarbesök. Självklart snöar det och jag tänker inte gå ut o skotta utan hoppas det inte kommit så mycket snö så man iallafall kommer iväg o hem ;-)

Maken har ju börjat jobba igen, det har gått rätt bra - dock inatt var det massa ont för lillfis och jag var så himla trött. Maken tog honom en stund för att "åka på armen". Det slutade med att Mileon fick ligga känguru på mig o få ro. Dumma dumma magont!! Så trött på det redan, vill ha en nöjd bebis - han orkar ju knappt göra annat än att äta och ha ont på sin vakentid - sedan är han ju helt slut och slocknar när magen lugnat sig en aning :-( Lider så med pruppen!


Dags att göra sig iordning och agera mjölkkossa sen. Man har ju lite svårt o veta hur pass lång tid allt kommer ta här hemma innan man kommer iväg, vill inte bli för sen heller. Men man vet aldrig vad som väntar en har jag lärt mig med liten bebis..

Kommentarer
Postat av: Tea

Lycka till hos läkaren och allt innan ni kommer iväg!

2011-01-05 @ 10:28:09
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

jobbigt med magont. =( min son hade kolik i tre månader, vilket va skitjobbigt. usch! som tur är går tiden snabbt. ^^

hoppas det går fint på läkarbesöket!



kram H

2011-01-05 @ 10:41:43
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Nina-Morsa till Siri

Haha känner igen det där...planera mera säger vi här. Siri har en förmåga att vara så bra tajmad också. Igår när vi skulle iväg, så blev hon såklart hungrig, så maken som vart nere och borstat av bilen fick snällt komma upp igen:)

2011-01-06 @ 18:05:14
URL: http://ninairmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0