Mamman klickar hem

Det är farligt med nätshopping, det går fort o hitta massa fint! Och nu blev det lite klickande och hem kommer snart dessa ting:


En pingvin-mobil jag tittat på länge men inte fått tummen ur och köpt, må det vara lite sent ute för en sådan och att M redan har saker o titta på - men mamman kunde inte låta bli.
En röd bumbostol som jag tror kommer bli så poppis, lilleman älskar att sitta och vrider sig gärna fram o tillbaka för att vara med.
Padwico barnvakt, jodå - jag var egentligen från början ute efter en annan modell och sen kom det liksom ur glömska - men efter mycket om o men får det bli denna modell 903:an. Den är ju känslig och fått bra kritik.
En leksak till - i bara farten :-)

Var farligt nära o klicka hem en gåstol med, men njae... jag är lite si o så för sådana.

Kommentarer
Postat av: Nathers

Fina pryttlar du klickat hem! Ska bli kul och se hur han ser ut i den där stolen skratt

2011-03-25 @ 19:00:42
Postat av: Camilla

Vilka fina saker du har köpt till Mileon, tror han kommer bli överlycklig över tre av sakerna ;-)

Skönt med en babyvakt, då kan ni vara inne/ute medans M är inne/ute.



Haha, så virrigt det vart :p



Hoppas att ni får en underbar helg min söt! <3

2011-03-25 @ 19:40:34
Postat av: livets underverk

Åh, pingvingmobilen har vi också hemma hos oss! Du får berätta om lilleman gillar bumbostolen, för jag har funderat på att köpa en sådan till lilltjejen.

Trevlig helg!

2011-03-26 @ 08:38:55
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com
Postat av: Emma Ryyti

Det är så roligt att handa åt de små, fort går det också, och dyrt utav bara farten, haha.. Men jättefina saker!



Det var faktiskt en underläkare vi fick träffa, och trögare människa, för att inte säga dum i huvudet (jo, för nåt fel var det), jag har aldrig mött likasinnade som denna man, jag minns inte hans namn och hade jag gjort det hade jag kanske inte hängt ut han! Men ändå!!!



Ha en underbar helg i solen ni med fina! Och absolut dejt snart! KRAMAR

2011-03-26 @ 10:14:26
URL: http://emmaryyti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0