Nytt lösen

Ja nu känns det som det är läge och sätta ett nytt sista lösen på bloggen, det var ett femtiotal som fick lösen och trafiken in på bloggen är i snitt 30-40 stycken unika om dagen, men man märker tyvärr att feedbacken är desto sämre. Att dela med sig såpass mycket som vi gör så är väl det minsta man kan önska sig att få lite tillbaka då och då? Kräver ju inte att man skriver var gång, men det går väldigt långt mellan gångerna för vissa - och andra kommenterar typ... aldrig! Inte ens om någon varit in flera gånger under en dag.

Jag vet ju själv med mig hur tråkigt det är att inte få kommentarer, så när jag själv läser bloggarna jag har som favoriter så ger jag mig till känna på ett eller annat vis. Dock blir det inte lika ofta man hinner uppdatera sig nu när Mileon tar mer o mer tid.

Det är ändå en väldigt privat blogg - och vill ha den så intim som möjligt - det känns olustigt när folk tar men inte ger tillbaka. Har man tid o läsa, kan man ta sig tid o kommentera då och då. Jag kan lika gärna hålla bloggen helt privat om det ska vara så.

Kommentarer
Postat av: Skrippo

Fy så dåligt samvete jag fick!

Älskar att läsa din blogg men är kass på att kommentera.

Förlåt!

2011-03-17 @ 08:20:08
Postat av: Erika

Jag fick också dåligt samvete! Jag läser din blogg varje dag - men kommenterar nog vääääldigt lite. Men jag förstår dig till fullo!

2011-03-17 @ 09:06:51
Postat av: Alexandra

Jag tänker inte ha dåligt samvete, för jag tycker nog att jag är ganska duktig på att lämna "någonting" efter mig. Kanske inte varje gång.. ibland läser jag innan jag hoppar i bingen, men då kan jag ibland skriva nåt dagen efter. Det händer att jag är inne fler gånger om dagen på vissa inlägg, för man vill ju visa eran goding för kussarna:)

Jag tycker att det är mysigt att få följa er!

2011-03-17 @ 10:19:30
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja det är typ samma på min blogg också, har ett 30-tal läsare varje dag och typ 2-3 kommentarer per inlägg om ens det ibland. Men jag vet med mig att jag är en periodare med att kommentera själv också tyvärr.

Ibland läser jag via mobilen och då är det lite krångligare att kommentera och tar mer tid och då blir det lätt att jag blir bekväm tyvärr.

Men visst är det roligare att blogga om man får lite feedback på att nån läst så är det ju helt klart.

2011-03-17 @ 10:23:14
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: sofie

Linda....

jag lovar att bli bättre kommentarer....

är helt värdelös på att kommentera...jag vet....

åhh jag lovar att jag känner mig skyldig till att inte alltid skriva när jag varit hit och tittat å läst om hur ni har det...



han är ju bara för söt lillskrutten....



kram från mig

2011-03-17 @ 11:14:36
Postat av: Nathers

Tråkigt sånt där! Likadant när jag väl har haft en blogg, många som besöker, men sällan någon kommenterar. :( Kanske därför jag tröttnat antar jag.



Kram! Och pussa på lillhjärtat åt mig1

2011-03-17 @ 15:50:15
Postat av: Jonna

Jag har oftast över 100 läsare men det är typ bara du som kommenterar :( Skit tråkigt är det. Ibland funderar jag på att sluta blogga, det är ju inte roligt om folk inte kommenterar. Så jag förstår dig! Jag älskar att läsa din blogg, kanske blir dåligt med kommentarer, men jag försöker iaf :)

2011-03-17 @ 18:59:33
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Nori

Gör det som känns bäst för dig!

2011-03-17 @ 19:27:46
URL: http://nori.bloggplatsen.se
Postat av: livets underverk

Det är så ofta som jag tänker att jag ska kommentera, men så kommer något ivägen (läs: lilltjejen) och sedan faller det ur mitt minne. Bot och bättring utlovas från min sida! :-)

2011-03-18 @ 13:49:11
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0